Quiz matematyczno - przyrodniczy...
W dniu 16.06.2021r., odbył się quiz matematyczno - przyrodniczy, który stanowił drugą część projektu edukacyjnego pt.: "Jesteśmy ekologiczni, ale też matematyczni".
W quizie wzięli udział uczniowie klasy 2tb3: Bartosz Kopertowski, Aleksander Murat, Hubert Rawicki i Maciej Kowalczyk.
Uczniowie rozwiązywali zadania i zagadki w systemie online na czas.
Tematyka z jaką się zmierzyli dotyczyła w większości wykorzystania matematyki w życiu codziennym oraz ekologii.
Były pytania, zadania zagadki, które dotyczyły np. zasad prawidłowego odżywiania się, zastosowania silnika elektrycznego jako maszyny napędzającej, obsługi i konserwacji roweru, wynalazków które zmieniły świat, bezpiecznego posługiwania się narzędziami, urządzeniami, maszynami stosowanymi np. w domu, warsztacie, ogrodzie lub na stanowisku pracy, bezpiecznego poruszanie się w ruchu drogowym, właściwości i zastosowania różnorodnych materiałów np. papieru, drewna, metalu szkła, tworzyw sztucznych oraz elektryczności w domu, jednostek miar w technice i życiu codziennym, zastosowania koła w technice, matematyki w domu, w terenie i w sklepie, matematyki i zdrowia, matematyki w przyrodzie, matematyki w bankowości, matematyki w sporcie, matematyki „za kierownicą”, wielkich matematyków, zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczenia środowiska, działalności organizacji ekologicznych, segregacji odpadów, wykorzystania sił przyrody przez człowieka, ziemi w układzie słonecznym, obserwacji astronomicznych, funkcjonowania organizmu człowieka, wpływu czynników przyrodniczych na życie ludzi.
Przygotowane pytania bardzo podobały się uczniom, została w nich połączona zabawa i nauka. Serdecznie dziękuję za udział i zaangażowanie.
W quizie wzięli udział uczniowie klasy 2tb3: Bartosz Kopertowski, Aleksander Murat, Hubert Rawicki i Maciej Kowalczyk.
Uczniowie rozwiązywali zadania i zagadki w systemie online na czas.
Tematyka z jaką się zmierzyli dotyczyła w większości wykorzystania matematyki w życiu codziennym oraz ekologii.
Były pytania, zadania zagadki, które dotyczyły np. zasad prawidłowego odżywiania się, zastosowania silnika elektrycznego jako maszyny napędzającej, obsługi i konserwacji roweru, wynalazków które zmieniły świat, bezpiecznego posługiwania się narzędziami, urządzeniami, maszynami stosowanymi np. w domu, warsztacie, ogrodzie lub na stanowisku pracy, bezpiecznego poruszanie się w ruchu drogowym, właściwości i zastosowania różnorodnych materiałów np. papieru, drewna, metalu szkła, tworzyw sztucznych oraz elektryczności w domu, jednostek miar w technice i życiu codziennym, zastosowania koła w technice, matematyki w domu, w terenie i w sklepie, matematyki i zdrowia, matematyki w przyrodzie, matematyki w bankowości, matematyki w sporcie, matematyki „za kierownicą”, wielkich matematyków, zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczenia środowiska, działalności organizacji ekologicznych, segregacji odpadów, wykorzystania sił przyrody przez człowieka, ziemi w układzie słonecznym, obserwacji astronomicznych, funkcjonowania organizmu człowieka, wpływu czynników przyrodniczych na życie ludzi.
Przygotowane pytania bardzo podobały się uczniom, została w nich połączona zabawa i nauka. Serdecznie dziękuję za udział i zaangażowanie.
Koordynator projektu Anna Maliszewska.