24 maja odbyły się ciekawe i bardzo kreatywne zajęcia podsumowywujace materiał gramatyczny z języka niemieckiego dla klasy 1B.
Temat lekcji : ,,Abenteuerreise duch Stationen,, obejmował następujące zagadnienia gramatyczno - językowe: określanie czasu zegarowego, użycie czasowników rozdzielnie złożonych, zastosowanie czasowników łączących się z biernikiem, budowa zdania pojedynczego oraz słownictwo.
Zajęcia przeprowadziła nauczycielka języka niemieckiego pani Alicja Gwóźdź.
Celem lekcji było utrwalenie i usystematyzowanie tych zagadnień, ale również dobra zabawa, gdyż lekcja przeprowadzona była metodą stacji dydaktycznych. Uczniowie podzieleni byli na grupy i wykonywali zadania aktywizujące na przygotowanych przez nauczyciela stanowiskach - stacjach.
Uczniowie byli aktywni i dobrze się bawili pokonując poszczególne stacje, rozwiązując problem gramatyczno - językowy, grając w domino, uzupełniając krzyżówkę, lub tworząc układanki.
Praca zespołowa wprowadzała element rywalizacji a uczniowie słabsi czuli się pewniej mając wsparcie kolegów. Dzięki temu, że pracowali w grupach uczyli się współpracy, komunikacji i respektowania przyjętych zasad.
Metoda stacji dydaktycznych wyzwalała w uczniach kreatywność i dostarcza wielu pozytywnych emocji związanych z zabawą i rywalizacją, motywując jednocześnie do nauki języka niemieckiego.
Lekcja wszystkim bardzo się podobała.
Zajęcia przeprowadziła nauczycielka języka niemieckiego pani Alicja Gwóźdź.
Celem lekcji było utrwalenie i usystematyzowanie tych zagadnień, ale również dobra zabawa, gdyż lekcja przeprowadzona była metodą stacji dydaktycznych. Uczniowie podzieleni byli na grupy i wykonywali zadania aktywizujące na przygotowanych przez nauczyciela stanowiskach - stacjach.
Uczniowie byli aktywni i dobrze się bawili pokonując poszczególne stacje, rozwiązując problem gramatyczno - językowy, grając w domino, uzupełniając krzyżówkę, lub tworząc układanki.
Praca zespołowa wprowadzała element rywalizacji a uczniowie słabsi czuli się pewniej mając wsparcie kolegów. Dzięki temu, że pracowali w grupach uczyli się współpracy, komunikacji i respektowania przyjętych zasad.
Metoda stacji dydaktycznych wyzwalała w uczniach kreatywność i dostarcza wielu pozytywnych emocji związanych z zabawą i rywalizacją, motywując jednocześnie do nauki języka niemieckiego.
Lekcja wszystkim bardzo się podobała.