
8 lipca od godz. 10:00 odbędzie się rozdanie świadectw maturalnych. Uczniów V LO zapraszamy do sali A5 i A6a, uczniów klas TME do sali A7. Absolwenci odbierają świadectwa maturalne w sekretariacie szkoły. Jeśli ktoś nie może odebrać dokumentów osobiście, może pisemne upoważnić inną, pełnoletnią osobę.
Informacja dotycząca egzaminu maturalnego w sesji poprawkowej
Do egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym może przystąpić uczeń, który nie zdał egzaminu wyłącznie z jednego przedmiotu obowiązkowego w części ustnej albo w części pisemnej. Warunkiem przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym jest złożenie w sekretariacie szkoły, nie później niż do 15 lipca 2025r., pisemnego oświadczenia (wzór druku znajduje się w sekretariacie szkoły/ na stronie CKE- załącznik 7).
Część pisemna egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym odbędzie się 19 sierpnia 2025r. o godz. 9:00 w budynku A w ZSP nr 1. Część ustna egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym z języka polskiego i z języka angielskiego odbędzie się 20 sierpnia 2025r. o godz. 9:00 w budynku A w ZSP nr 1. Harmonogram egzaminu w sesji poprawkowej podany zostanie na stronie internetowej szkoły po 20 lipca, dodatkowo zamieszczony będzie w sekretariacie szkoły i na tablicy ogłoszeń na I piętrze.
Red. Jolanta Zielonka
Do egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym może przystąpić uczeń, który nie zdał egzaminu wyłącznie z jednego przedmiotu obowiązkowego w części ustnej albo w części pisemnej. Warunkiem przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym jest złożenie w sekretariacie szkoły, nie później niż do 15 lipca 2025r., pisemnego oświadczenia (wzór druku znajduje się w sekretariacie szkoły/ na stronie CKE- załącznik 7).
Część pisemna egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym odbędzie się 19 sierpnia 2025r. o godz. 9:00 w budynku A w ZSP nr 1. Część ustna egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym z języka polskiego i z języka angielskiego odbędzie się 20 sierpnia 2025r. o godz. 9:00 w budynku A w ZSP nr 1. Harmonogram egzaminu w sesji poprawkowej podany zostanie na stronie internetowej szkoły po 20 lipca, dodatkowo zamieszczony będzie w sekretariacie szkoły i na tablicy ogłoszeń na I piętrze.
Red. Jolanta Zielonka