Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1
im. rtm. Witolda Pileckiego w Piotrkowie Trybunalskim
Logo Piotrkowa Trybunalskiego

PIĘKNE POLSKIE TATRY

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 6 =
Link
received_981955895984621
W dniach 27-29 września odbyła się pełna słońca wycieczka w góry uczniów z klasy 1ti1, 2ti2 i 1A
Naszą przygodę rozpoczęliśmy jesiennym spacerem po Dolinie Chochołowskiej. Jego zwieńczeniem była prelekcja o tematyce tatrzańskiej, którą w dowcipny sposób zaprezentował nestor rodu, góral z krwi i kości, pan Adam Gąsienica.

Następny dzień wymagał hartu ducha i tężyzny fizycznej. Po wielogodzinnej wędrówce zostaliśmy nagrodzeni okazałym widokiem Czarnego Stawu na Hali Gąsienicowej. Pogoda nas rozpieszczała tak ,że w ostatni dzień zażywaliśmy nawet kąpieli słonecznej na Gubałówce.

W drodze powrotnej odwiedziliśmy najstarsze polskie Opactwo Benedyktynów w Tyńcu. Podziwialiśmy piękno krajobrazu w zakolu Wisły i odkrywaliśmy na nowo naszą narodową tożsamość i chrześcijańskie korzenie Europy.